Top 7 reclame favorite de la Super Bowl 2020

Super Bowl (campionatul de fotbal american profesionist) a devenit de-a lungul anilor cel mai urmărit program de televiziune din Statele Unite ale Americii, conform Wikipedia.

Așadar, duminică (luni pentru România) am putut vedea meciul, mega show-ul celor două diveShakira și Jennfier Lopez disponibil aici – și, bineînțeles, spoturile publicitare ale celor mai populare brand-uri din diferite domenii. Fiind un moment de maximă audiență, fiecare brand și-a transpus mesajul folosind diferite triggere – emoționale, distractive, nostalgice sau de empowerment.

Iată top 7 reclame favorite de la Super Bowl 2020, care pe mine m-au convins și inspirat!

1. Google: Cum Loretta nu va fi uitată

La fel ca anul trecut, Google a mizat iar pe emoții atunci când e vorba de transmiterea unui mesaj. Spotul dovedește că tehnologia folosită în mod corect și inteligent chiar poate ajuta oamenii simpli, ce nu-și doresc decât să-și mai aducă aminte de cei dragi. My personal favourite! ☺

2. Quicken Loans: La tine acasă, poți fi tu însuți

La secțiunea “funny”, reclama asta m-a cucerit. De la mesaj, la personaj, creativitate și poveste. Pe ideea că acasă ești tu însuți, Jason Momoa renunță la mușchi și se bucură de viață în confortul propriei case, alături de soția sa (din viața reală) Lisa Bonet. Reclama e simplă, atrage atenția, e memorabilă. 

3. Budweiser: “The Typical American” în situații nu atât de tipice

Brand-ul de bere Budweiser a profitat de stereotipul “Typical American” pentru a pune în valoare ideea că americanii fac lucruri nu atât de tipice: vedem pompieri ce își pun viața în pericol, protestatari ce luptă pentru o ideologie comună sau oamenii cu handicap ce aleargă la maraton. Iar la final, o bere “tipică” pentru americanul “tipic”. 

4. Cheetos: Cum să promovezi un “dezavantaj” 

Revebind la secțiunea funny, brand-ul Cheetos a transformat dezavantajul de a te murdări pe degete când mănânci într-un avantaj: mereu ai o scuză atunci când nu vrei să faci ceva. Și MC Hammer e de acord. 

5. New York Life: 4 tipuri de iubire, 1 asigurare

Compania de asigurări New York Life aduce în discuție sensurile din spatele a trei cuvinte din Grecia Antică de iubire din Grecia Antică, toate referindu-se la iubire — philía (prietenie), storgē (familie) and éros (cuplu) și agápe (iubirea ca acțiune), ce este și cel mai înalt grad de iubire.

6. Microsoft: Women Empowerment & Storytelling 

Microsoft și-a ales foarte bine personajul principal – Katie Sowers este prima femeie care a antrenat într-un Super Bowl. De asemenea face parte și din minoritatea gay. Cel mai mult mi-a plăcut mesajul: “All it takes is one, and it opens the door for so many”. 

7. Pringles: Wubba Lubba Dub Dub! 

Asocierea dintre desenul animat Rick și Morty și brand-ul Pringles mi s-a părut una foarte, foarte potrivită. Un mini-episod în pauza Super Bowl a fost binevenit, mai ales dacă ești fan al serialului și înțelegi insights-urile ☺

Care este reclama ta preferată din toate timpurile? 🙂 Lasă-mi un link în comentarii!

M