Content Marketing Pro ediția a II-a: 14 speakeri, workshopuri și masterclass-uri pentru pasionații de comunicare
Te invit la cea de-a doua ediție a conferinței full-day online, Content Marketing PRO, dedicată specialiștilor în comunicare digitală aflați la orice nivel de pregătire, are loc pe 15 și 16 martie, online, pe siteul ContentMarketingPRO.ro.
Conferința online este un efort comun al echipelor Online Mastery și SocialPedia, cu peste 15 ani de experiență în comunicarea online. Ediția de anul acesta aduce o noutate: două masterclass-uri.
La Content Marketing PRO, toată informația este 100% practică, putând fi pusă în aplicare imediat pentru business sau brand. Evenimentul se întâmplă pe parcursul a două zile.
Când se va întâmpla?
Pe 15 martie, participanții au acces la două paneluri + sesiuni de networking cu participare gratuită și două secțiuni (“Comunicare online de la A la Z”, “Raportare și optimizare”) organizate în 6 workshop-uri, cu bilet de acces.
Ziua de 16 martie este dedicată celor două Masterclass-uri de câte 3,5 ore
fiecare, cu locuri limitate: “Cum faci o campanie de content marketing de la A la Z” – susținut
de Corina-Maria Scheianu – Head of Social Media @ Digital Star “Reels Masterclass” – susținut de Alexandra Ciucanu – Trainer și specialist în comunicare.
SPEAKERI:
14 speakeri au confirmat prezența în cadrul evenimentului:
Corina-Maria Scheianu – Head of Social Media @ Digital Star,
Raluca Anton – Doctor în psihologie și psihoterapeut,
Andrei Roșca – Change Strategist,
Mădălina Preda – Chronic Disorganization Specialist®, Time Management & Productivity Specialist și CVOP™️ – Certified Virtual Organizing Professional,
Cosmin Cimil – Fondator & Video strategist @ Kreafilm,
Alexandra Ciucanu – Trainer și specialist în comunicare,
Mihai Mihalcea – Consultant și trainer de comunicare pe Linkedin,
Ionuț Țuța – Expert în comunicare pe Instagram,
Liviu Taloi – Data Insights Manager @ DWF,
Sorin Drăghici – Cofondator @DWF;
Călin Biriș – Fondator @Online Mastery,
Robert Tatoi – CEO @FollowArt Production,
Sabina Cornovac, Fondator SocialPedia,
Iulia Stănescu, Co-Organizator SocialPedia.
Content Marketing Pro se adresează:
· tuturor specialiștilor în digital care vor să-și consolideze cunoștințele în domeniu și să
descopere tips & tricks de la speakeri.
· agențiilor și brandurilor care vor să afle care sunt ultimele tendințe în domeniul content
marketingului și cum le pot aplica.
· creatorilor de conținut care își doresc să învețe să folosească și mai bine tool-urile de
content marketing
· studenților care vor să urmeze o carieră în digital.
Speakerii cu experiență oferă traininguri, recomandări, studii de caz și insight-uri importante
din digital și content marketing.
Cât costă?
Costul unei zile full care include și înregistrările panelurilor și workshopurilor este 299
de lei, până în 15 februarie. În plus, participanții pot alege să se înscrie gratuit doar la
paneluri și sesiunile de networking. De asemenea, costul celor doua Masterclass-uri este de
500 de lei, iar locurile sunt limitate la 60 de persoane pentru fiecare.
Programul complet și temele tuturor sesiunilor pot fi consultate pe site >>> https://contentmarketingpro.ro/
Hai să ne conectăm și pe: